Gaea Yoga

Gaea Yoga Studio v Plzni nabízí lekce jógy pro všechny úrovně. Náš tým certifikovaných instruktorů je odhodlán pomoci vám najít rovnováhu, klid a sílu pro vaši mysl, tělo a duši. Dejte si svolení prozkoumat svou pohodu!

Naše Služby

Skupinové Lekce

Skupinové Lekce

Přijďte si vyzkoušet některou z našich skupinových jógových a pohybových lekcí. V nabídce máme širokou škálu od začátečníků až po pokročilé, takže si vybere skutečně každý. Lekce trvají 60,75,90 minut.

více info
Soukromé Lekce

Soukromé Lekce

Chcete zkusit lekci tvořenou na míru vašim potřebám, pohybovým a zdravotním možnostem? Neváhejte a rezervujte si svou individuální lekci v čase, který vyhovuje vám. Spojíme přístupy, které budou sedět právě vám, tak abyste posunuli svou vlastní pohybovou praxi na další úroveň.

více info
Firemní Lekce

Firemní Lekce

Rádi byste, abychom přišli my za vámi? Není problém domluvit si lekci třeba v prostorách vaší kanceláře. Skupinovou či individuální jógu. Dovolte si při práci na chvíli zastavit, příjemně se protáhnout a odreagovat.

více info

Připravované akce

Stojky a armbalance kurz 8 lekcí

Stojky a armbalance kurz 8 lekcí

Nauč se letos stát na rukou! Úvodní kurz armbalancí a stojek v Plzni. Začínáme už příští týden! DM pro víc info nebo komentuj STOJKA a já se ti ozvu.

Vyhoupnout se do stoje na rukou, přejít z pozice psa/střechy přímo do “flying split” nebo z pozice židle do boční vrány je skvělý pocit a vypadá to báječně. 

Více informací
Yantra yoga

Yantra yoga

Tato lekce je určena pro začátečníky i pravidelně praktikující jogíny.
Lekce je středně dynamická, spíše protahovací a harmonizující. Nechybí však pozdravy slunce, nebo stojné a balanční pozice. Někdy si projdeme lehkým kardiem, jindy posilovací sekvencí z pilates.

Více informací
Prodloužená lekce yin jógy - jarní probuzení

Prodloužená lekce yin jógy - jarní probuzení

Yin jóga následuje principy čínské medicíny, která se věnuje nápravě energie našich důležitých orgánů a tím návratu naší přirozené imunity těla. V každé pozici budeme setrvávat zhruba 3-5 minut, abychom protáhli nejenom svaly, ale i hlubší měkké tkáně jako jsou fascie, šlachy, vazy. 

Více informací